9.5.07

Lazy Afternoon täydentyi


*
Edellisen postauksen rannekorun setin täydennys, kaulakoru ja korvakorut.
Materiaaleina edelleen crazy lace akaatti, Balin ja sterling-hopea, makeanvedenhelmet.
*

*
Nämä kivet muuten tullessaan olivat kovasti värjäyksen jäljiltä 'aromikkaat'. Loput ovat edelleenkin pesun jälkeen vielä tuulettumassa. Ensimmäistä kertaa kohtasin tällaisia 'tuoksu-kiviä' ;-D

*
j.k. Täytyy ottaa uusi kuva aamulla, mut....mut... juu-nou.

'dagen efter' ;-) Ei ole aamu sen valoisampi, kuvaamisen suhteen.

13 comments:

  1. Anonymous10/5/07 00:23

    voi Mags.. minä olen taas ihan pyörryksissä sinun ihanien korujen vuoksi.. siis niin upeita .. että huh-huh.. Osaat todella tehdä kauniita koruja .. ja hankkia upeita materiaaleja!

    ReplyDelete
  2. Anonymous10/5/07 07:03

    wow! Tämä koru on todella tyylikäs. Det här är, enligt mig, ett av de snyggaste halsband du gjort!

    ReplyDelete
  3. Anonymous10/5/07 10:58

    Taas kerran just koru mun makuun... siis upea.
    Mistä oot muuten hankkinut ton esittely "kaulan " ?

    ReplyDelete
  4. Anonymous10/5/07 12:27

    Tyylikästä tyylikästä. Aivan upea.

    Joudutko luopumaan tuostakin? Niisk...

    Mä en muuten edelleenkään tiedä paljonko olen velkaa. :o

    ReplyDelete
  5. Anonymous10/5/07 14:47

    Upea setti! Omistaja on kyllä onnentyttö :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous10/5/07 15:29

    Wow, oi kuinka herkkuja koruja... Älä luovu noista! Mahtava setti kertakaikkiaan! :)

    ReplyDelete
  7. Kiitos :-)
    -Hopea, sulle laitoinkin jo viestiä.
    -Ja kyllä minä näistä luovun, jos joku huolii; on jo muutama turkoosi koru minulla... ette varmaan arvanneet ;-D

    ReplyDelete
  8. Anonymous10/5/07 18:36

    NO kyllä, aivan mahtavasti täydentää setin! Toivottavasti luopuminen ei tule tuottamaan tuskaa. :) Toisinaan muuten ei ole tuskaisaa kun tietää itsekin ettei voi kaikkea pitää.

    ReplyDelete
  9. Anonymous10/5/07 21:05

    Ihana setti!
    Mielettömät värit!

    Sirpa

    ReplyDelete
  10. Kiitos, Inkku ja Sirpa :-)

    ReplyDelete
  11. Anonymous11/5/07 16:31

    Aivan kerrassaan upea ja mahtava koko setti!

    T. Maarit

    ReplyDelete
  12. Anonymous12/5/07 11:26

    Upea setti kerta kaikkiaan!

    ReplyDelete